Αθήνα – Ιωάννινα σε 3,5 ώρες

0
104

Έως το τέλος Μαρτίου του 2017, δηλαδή σε λιγότερο από 100 ημέρες, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της νέας εθνικής οδού Κορίνθου – Πατρών, ενός έργου που αναμένεται να συμβάλλει καθοριστικά στις ασφαλείς μετακινήσεις μας, αντικαθιστώντας μια οδό επικοινωνίας που τις προηγούμενες δεκαετίες είχε γίνει «δρόμος – καρμανιόλα».

Το συνολικό κόστος του έργου προσεγγίζει τα 2 δισ. ευρώ. Στη δαπάνη του αυτοκινητοδρόμου, βέβαια, θα πρέπει να υπολογιστούν και οι αποζημιώσεις που δόθηκαν σκανδαλωδώς εις διπλούν (!) στους εργολάβους τα τελευταία χρόνια.

Η κατασκευή του έργου θα έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη Μαρτίου, εκτός από ορισμένα σημεία όπου υπάρχουν εμπλοκές είτε λόγω των παράλληλων εργασιών με τον σιδηρόδρομο, είτε λόγω αρχαιολογικών ανασκαφών, είτε εναπομεινασών απαλλοτριώσεων. Στα σημεία αυτά, συνολικού μήκους περίπου εννέα χιλιομέτρων μεταξύ Κορίνθου και Πατρών (Δερβένι, Καμάρες, Αραχωβίτικα, Ρίο), η κυκλοφορία θα εξυπηρετείται μέσω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων (τοπικών παρακάμψεων ή στενώσεων). Σύμφωνα πάντως με την ανάδοχο εταιρεία και σε αυτά τα τμήματα, οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί έως το φθινόπωρο του 2017.

Υπολογίζεται ότι το ταξίδι από την Αθήνα έως την Πάτρα δεν θα έχει – πάντα με βάση τα όρια ταχύτητας – διάρκεια μεγαλύτερη από μία ώρα και πενήντα λεπτά.

Έτσι, από εκεί και ύστερα, εάν κάποιος θέλει να κινηθεί προς Αγρίνιο ή Μεσολόγγι θα πρέπει να υπολογίσει μόλις 20 λεπτά επιπλέον (καθώς μέσω γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου και γέφυρας Κλόκοβας ο χρόνος μειώνεται στο ελάχιστο) ενώ όσοι κινούνται για Άρτα θα πρέπει να υπολογίζουν χρόνο ταξιδιού το πολύ μια ώρα από το Ρίο!

Εκείνοι που κινούνται προς Ιωάννινα (αν και θα υπάρχει ακόμη εργοταξιακός χώρος σε κάποια σημεία) θα πρέπει να υπολογίσουν μισή ώρα περισσότερο.

Read more: http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/763379/prosoxh-athina-ioannina-se-3-5-ores-se-liges-imeres-poso-tha-kostizei-to-taxidi-pics-vid#ixzz4ZXeEHhYu