Χτύπησε το καμπανάκι… Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων στο δεύτερο πακέτο ιδιωτικοποίησης

0
35

Στο δεύτερο πακέτο αεροδρομίων που προορίζονται για παραχώρηση της εκμετάλλευσής τους σε ιδιωτική εταιρεία, βρίσκεται και το Αεροδρόμιο “Βασιλιάς Πύρρος” των Ιωαννίνων.

Σύμφωνα μάλιστα με δημοσίευμα της “Real News”, τα αεροδρόμια του δεύτερου πακέτου παραχώρησης είναι 22 και εντάσ-ονται στην κατηγορία με λιγότερες από 250.000 αφίξεις τον χρόνο.«Η εμπειρία των τελευταίων ετών, όμως, στον τουριστικό κλάδο έδειξε ότι στη λίστα των “22” υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις προορισμών (και αεροδρομίων) με ειδικό τουριστικό βάρος και εν δυνάμει επενδυτικό ενδιαφέρον. Η λίστα μπορεί να μην έχει “λαμπερούς προορισμούς”, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη του πρώτου πακέτου, περιλαμβάνει όμως περιοχές που το τελευταίο διάστημα καταγράφουν μεγάλες αναπτυξιακές προοπτικές και υψηλή επισκεψιμότητα, όπως η Πάρος, η Καλαμάτα και η Χίος», τονίζεται στο ρεπορτάζ, το οποίο συμπληρώνει: «Δεν είναι τυχαίο ότι χάρη στην απευθείας σύνδεση της Καλαμάτας με διάφορους προορισμούς (που έγινε με πρωτοβουλία της Aegean) οι αφίξεις στη μεσσηνιακή πρωτεύουσα εκτινάχθηκαν τα τελευταία χρόνια, ενώ πέρυσι ξεπέρασαν τις 188.000. Για το μέλλον η τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, με επίκεντρο την Costa Navarino, υπόσχεται ακόμη μεγαλύτερες επιδόσεις».

Στη λίστα του δεύτερου πακέτου παραχώρησης περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια των εξής πόλεων: Αλεξανδρούπολη, Αραξος, Αστυπάλαια, Πάρος, Νάξος, Χίος, Σητεία, Καλαμάτα, Λέρος, Κάσος, Μήλος, Σκύρος, Λήμνος, Κύθηρα, Ιωάννινα, Κάρπαθος, Κοζάνη, Αγχίαλος, Ικαρία, Κάλυμνος, Σύρος, Καστελόριζο.

Η εξέλιξη αυτή μπορεί να αποδειχτεί ευεργετική για το πολύπαθο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων που ουσιαστικά αυτή τη στιγμή βρίσκεται εκτός χάρτη. Από τη στιγμή που ως κρατικός, ο αερολιμένας των Ιωαννίνων δεν έχει καταφέρει, όχι μόνο να αναπτυχθεί αλλά ούτε καν να εκσυγχρονιστεί, έτσι ώστε να εξυπηρετεί τις καθημερινές πτήσεις από και προς την Αθήνα, οι οποίες είναι οι μόνες που εκτελούνται, ίσως μια πιθανή ιδιωτικοποίησή του δώσει την ώθηση και τις επενδύσεις που χρειάζεται η περιοχή και πιο συγκεκριμένα ο τουριστικός κλάδος.